خرید انواع صفحه ستون با ارزان‌ترین قیمت در بازار

صفحه ستون که به آن بیس پلیت نیز گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین وسایل کاربردی موجود در ساختمان است که نقش مهمی را در آن ایفا می‌کند. به همین دلیل خرید صفحه ستون با کیفیت  بالا و قیمت مناسب یکی از مهم‌ترین مشغله افرادی که در حال ساختمان سازی هستند می باشند.  اگر شما نیز قصد خرید صفحه ستون را دارید و به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌گردید در این مطلب سعی شده اطلاعات جامع و مختصری درباره صفحه ستون در اختیارتان قرار دهیم؛ پس جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید.

نقش صفحه ستون در ساختمان

صفحه ستون صفحه‌ای از جنس فولاد می‌باشد که برای حمایت کردن از ستون استفاده شده و جایگاه آن در بین اسکلت ساختمان و ستون است. در واقع صفحه ستون تمام فشارهایی که به ستون وارد می شود را به فونداسیون منتقل و از ایجاد فشار بیش از حد به ستون جلوگیری می‌کند. ممکن است با خواندن این مطلب این سوال در ذهن شما ایجاد شود که صفحه ستون چگونه می‌تواند فشار را به فونداسیون منتقل کند و نحوه ارتباط این دو چگونه می‌باشد؟ پاسخ به این سوال این است که صفحه ستون از طریق وسیله‌ای به نام بولت به فونداسیون متصل شده و به این طریق می‌تواند فشارهای وارده به ستون را به فونداسیون منتقل نماید. تعداد بولت های به کار رفته در ساختمان‌های مختلف متفاوت است و بر اساس موقعیت ساختمان مشخص می شود. اکنون که اهمیت صفحه ستون برای شما گفته شد به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که استفاده از صفحه ستون با کیفیت در استحکام یک ساختمان نقش مهمی دارد؛ به همین دلیل لازم است در هنگام خرید صفحه ستون بر اساس شرایط ساختمان خود، صفحه ستون با ابعاد مناسب را از مراکز فروش معتبر خریداری کنید و از خریدن صفحه ستون بی کیفیت و صرفا به دلیل ارزان بودن خودداری نمایید.

توجه به انواع صفحه ستون هنگام خرید صفحه ستون

صفحه ستون‌های متصل به فونداسیون ساختمان به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود که عبارت‌اند از:

  • صفحه ستون گیردار: در صورت بکار بردن صفحه ستون گیردار در ساختمان لازم است آنکروبولت ها را بلند و صفحه ستون ضخیم باشد تا از چرخش زیاد صفحه جلوگیری شود.
  • صفحه ستون مفصلی: این صفحه ستون بیشتر برای ساختمان‌های با تعداد طبقات بالا استفاده می شود.

قیمت این دو نوع صفحه‌ستون با یکدیگر تفاوت دارد و بر اساس میزان برش‌های آهن موجود در آن تعیین می‌شود. در حالت کلی نمی‌توان قیمت مشخصی برای صفحه‌ستون در نظر گرفت و با توجه به قیمت آهن در زمانی که قصد خرید آن را دارید این قیمت مشخص می‌شود. اگر شما نیز به دنبال خرید صفحه‌ستون خوب و باقیمت ارزان هستید در ابتدا لازم است با توجه به شرایط ساختمان خود صفحه‌ستون مناسب ساختمان خود را انتخاب کرده و سپس به تولیدکننده‌های مختلف این محصول مراجعه کنید تا از قیمت‌های مختلف آن آشنا شوید و اطلاعات کاملی در مورد محصولات مختلف و قیمت آن به دست آورید؛ در انتها نیز بعد از کسب اطلاعات کامل و جامعی که از تولیدکننده‌های مختلف به دست آوردید؛ بهتر است صفحه‌ستونی که در باوجود داشتن کیفیت مناسب، قیمت خوب و مناسبی دارد خریداری کنید.

قیمت صفحه ستون

قیمت لحظه ای صفحه ستون را از اینجا ببینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *