خرید تیرآهن دست دوم

خرید تیرآهن دست دوم ، کف قیمت بازار آهن تهران

تیرآهن نوعی پروفیل ساختمانی است که جهت تحمل تنش حاصل از نیرو و لنگر خمشی در صنعت ساختمان‌سازی به کار می‌رود. وجود تیرآهن در ساخت و اجرای پروژه‌های ساختمانی بسیار ضروری است چرا که تحمل و انتقال بار ناشی از سایر مصالح ساختمانی بر عهده این ابزار است. به همین دلیل خرید تیرآهن برای پیمان‌کاران در اولویت قرار دارد. با توجه به قیمت آهن‌آلات طی سال‌های اخیر افراد به خرید تیرآهن دست دوم روی آورده‌اند. در این مطلب با بررسی خرید تیرآهن دست دوم همراه با شما دوستان عزیز خواهیم بود. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تیرآهن نوعی پروفیل ساختمانی است که جهت تحمل فشار و نیروی وارده از مصالح ساختمانی به کار گرفته می‌شود. این ابزار به شکل l یا H ساخته شده و با توجه به استحکامی که برای آن نیاز است از جنس آلیاژ فولادی ساخته می‌شود.

خرید تیرآهن دست دوم

با توجه به افزایش سرسام آور قیمت آهن‌آلات طی سال‌های گذشته خرید تیرآهن نو و دست اول برای اجرای پروژه همراه با هزینه‌های بسیار بالایی خواهد بود. از آن جایی که فولاد استحکام خود را تحت هر شرایطی حفظ می‌کند شما می‌توانید برای اجرای پروژه اقدام به خرید تیرآهن دست دوم کنید. با انجام این کار علاوه بر استفاده از مزایای تیرآهن سبب کاهش قیمت خرید تیرآهن خواهید شد. خرید تیرآهن دست دوم امروزه در بسیاری از فروشگاه‌های حضوری و حتی آنلاین نیز امکان پذیر است که در ادامه به معرفی یکی از معتبرترین این مراکز می‌پردازیم‌‌. پیش از خرید تیرآهن دست دوم بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • قیمت
  • کیفیت
  • عدم زدگی و خوردگی
  • عدم زنگ زدگی
  • نوع فروشگاه عرضه کننده
  • برند
  • شکل تیرآهن
  • اندازه تیرآهن

عوامل تاثیرگذار قیمت تیرآهن دست دوم

همان گونه که گفته شد تیرآهن یکی از مقاطع اصلی در ساخت ساختمان است که بدون وجود آن هیچ پروژه‌ای انجام پذیر نیست. در برخی از موارد پس از تخریب یک سازه با توجه به این که این مقاطع از جنس فولاد بوده و مستحکم هستند از نظر کیفی قابل قبول هستند و می‌توانند مجددا مورد استفاده قرار گیرند. جالب است بدانید با وجود حفظ کارایی و کیفیت خرید تیرآهن دست دوم با قیمت مناسب‌تری انجام می‌شود. بسیاری از افراد که می‌خواهند در هزینه‌های خرید تیرآهن صرفه جویی کنند جویای قیمت تیرآهن دست دوم هستند. قیمت تیرآهن دست دوم به طور کلی به موارد زیر بستگی دارد:

  • کیفیت تیرآهن

با توجه به این که تیرآهن دست دوم قبلا یک بار دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته است کیفیت آن بسیار مهم است چرا که پس از تخریب سازه تمام تیرآهن‌ها کیفیت یکسانی ندارند. بنابراین هنگام خرید تیرآهن دست دوم این نکته را حتما در نظر بگیرید. پیش از خرید تیرآهن حتما محصول سلامت محصول را مورد بازرسی قرار دهید. تیرآهنی که خوردگی نداشته باشد و زنگ نزده باشد دارای کیفیت بهتر و قیمت بالاتری است.

  • وزن تیرآهن

 

قیمت تیرآهن (چه دست اول چه دست دوم) کاملا بستگی به وزن آن دارد. هر چه میزان آلیاژ فولاد به کار رفته در ساختار تیرآهن بیشتر باشد وزن سنگین تری دارد و به طبع قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

  • شرکت سازنده

شرکت سازنده تیرآهن‌ها با هم متفاوت است چرا که برندهای مختلفی اقدام به تولید این ابزار پرکاربرد می‌کنند. طبیعی است که قیمت پیشنهادی این برندها با هم متفاوت است.

  • تورم و قیمت ارز

از جمله دیگر عوامل موثر در قیمت خرید تیرآهن دست دوم می‌توان به تورم و نرخ ارز و دلار اشاره کرد. با توجه به این که مواد اولیه سازنده این ابزار با ارز و دلار خریداری می‌شود نوسانات ارزی تاثیرات شدیدی روی قیمت تیرآهن دست دوم دارد.

  • میزان تقاضا و عرضه

میزان تقاضا و عرضه از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید آهن دست دوم است. بدون شک هر چه تقاضا برای خرید این محصول بیشتر باشد قیمت عرضه آن مناسب‌تر خواهد بود. هم چنین میزان تیرآهن دست دومی که وارد بازار می‌شود بستگی به تعداد سازه‌های تخریب شده دارد. هر چه تعداد تیرآهن دست دوم وارد شده به بازار بیشتر باشد قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود.

خرید تیرآهن دست دوم از سایت آهن آلات ایران

آهن آلات ایران فروشگاهی آنلاین است که در جهت حذف و کاهش واسطه در خرید انواع ابزارآلات ساختمانی مانند تیرآهن فعال بوده و تا به امروز توانسته است که رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. جالب است بدانید شما می‌توانید تیرآهن دست دوم را با کیفیت تضمینی و قیمتی پایین‌تر از بازار و تیرآهن نو تهیه کنید.

سخن پایانی

تیرآهن یکی از ابزارآلات پرکاربرد در ساخت پروژه‌های ساختمان سازی است. وظیفه تیرآهن تحمل فشار و نیروی وارد شده توسط سایر مصالح و اجزای ساختمان است. در واقع تیرآهن ستون ساختمان را می‌سازد و سبب استحکام ساختمان می‌شود. تیرآهن از جنس فلزات مستحکم مانند آلیاژ فولاد ساخته شده و قیمت آن تحت تاثیر میزان فلزی است که در آن به کار برده شده است. بنابراین با توجه به افزایش نرخ آهن آلات طی سال‌های اخیر قابل حدس است که قیمت تیرآهن تا چه حدی بالا رفته است. جهت حل این مشکل شما می‌توانید اقدام به خرید تیرآهن دست دوم کنید. در اثر تخریب برخی از سازه‌ها تیرآهن‌های حاصل از آن به عنوان تیرآهن دست دوم به فروش می‌رسد که بسته به نوع آن قیمت متفاوتی دارد. از جمله دیگر عوامل موثر در قیمت تیرآهن دست دوم می‌توان به نوع فروشگاه، اندازه، وزن، شکل، برند، تقاضا و عرضه و …. اشاره کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *