خرید میلگرد رابیتس با قیمتی مناسب

میلگرد رابیتس که نام دیگر آن میلگرد 10 ساده است، نوعی آهن تقویت کننده است که از جنس فولاد بوده و به عنوان یک دستگاه کشش در بتن و ساختارهای تقویت کننده و نگهدارنده بتن استفاده می‎شود. استفاده از هر گونه مواد با قابلیت کشش بالا، می‎تواند در تقویت بتن بسیار موثر باشد. لذا افراد با خرید میلگرد رابیتس می‎توانند از آن برای ساخت نماها و سقف‎های خود استفاده کنند.

کاربرد میلگرد رابیتس

نکات موثر در خرید میلگرد رابیتس

جنس میلگرد رابیتس

از مواد موثر و کاربردی به کار رفته در این نوع میلگرد می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلزات
  • فیبر شیشه ای
  • فیبر بازالت
  • پلاستیک

انواع تقویت کننده

سازه‎های ساختمانی در گذشته به دلیل اینکه خیلی نقش تقویت کنندگی در بتن نداشتند، لذا خیلی در کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار نمی‎گرفتند، تا اینکه میلگردهایی تحت عنوان میلگرد رابیتس طراحی و وارد بازار شد. از این میلگرد جهت طراحی و ساخت پایه‎های برج استفاده می‎کنند. برخورداری از فولاد در ساختار این میلگرد، موجب شده مقاومت بالای آن را تضمین کند. به طور کلی دو نوع تقویت کننده اصلی برای این نوع میلگرد وجود دارد:

  • تقویت اصلی
  • تقویت ثانویه

که در تقویت اصلی، از فولاد برای ایجاد مقاومت استفاده می‎شود تا در بازار به فروش برسد.

در مقاومت ثانویه، از تقویت‎کننده حرارتی استفاده می‎شود، که این نمونه به دلیل ساختار و طراحی زیباشناختی که دارد و ایجاد نوعی استحکام و مقاومت در برابر ترک خوردگی و تغییراتی از قبیل دما و انقباضات، بسیار موثر عمل می‎کند.

کاربرد میلگرد رابیتس

یکی از رایج‎ترین روش‎ها در استفاده از میلگرد رابیتس، قرار دادن پایه‎های میلگرد است. این نوع از میلگردها یا از قبل درون سقف قرار دارند یا اینکه در حین استفاده به سقف یا تیرآهن جوش داده می‎شوند. می‎توان گفت اصلی ترین کاربرد میلگرد رابیتس، تحمل بار سقف کاذب است. در حقیقت میلگردهایی که از قبل در سقف قرار دارند، قبل از شروع کار در محل قرار داده می‎شوند تا در حین شروع کار قسمتی از این میلگردها به بیرون کشانده شوند و موجب شود رابیتس روی آن قرار گیرد. در ادامه این میلگردها کمی خم می‎شوند و در طی جوشکاری به میلگردهای دیگر متصل می‎شوند.

در مرحله بعدی، توری‎های رابیتس، روی این میلگردها قرار گرفته و برای مرحله بعدی آماده می‎شوند. سپس در ادامه، گچ کاری یا در مواردی سنگ کاری صورت می‎گیرد. به طور معمول، دلیل اینکه از میلگرد رابیتس استفاده می‎شود این است که، از لحاظ اندازه و ابعاد نسبت به میلگردهای دیگر، سبک‎تر است و قابلیت استفاده روی سقف‎ها را به راحتی دارد. در این میان مشتریان می‎توانند برای اطلاع از قیمت و خرید میلگرد رابیتس با کارشناسان و تکنسین‎های مرتبط با این حوزه تماس بگیرند و اطلاعات کافی را برای محصول خود، کسب کنند.

 

مشخصات میلگرد رابیتس

از مشخصات میلگرد رابیتس می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر میلگرد: به طور معمول قطر هر میلگرد 10 میل‎ لیتر بوده و بسیار سبک هستند.
  • شاخه: به طور معمول، تولیدکنندگان این حوزه، این محصول را به صورت شاخه ای تولید می‎کنند.
  • وزن میلگرد: این نوع میلگردها، معمولا از لحاظ شکلی گرد هستند و به دلیل اینکه بسیار سبک هستند، خیلی وزن زیادی ندارند.

سخن پایانی

در مجموع از آنجایی که این نوع میلگردها انواع مختلفی دارند، لذا افراد با خرید میلگرد رابیتس می‎توانند بسته به کار خود آن را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند. جهت خریداری، افراد می‎توانند به مراکز و شرکت‎های معتبر مراجعه کنند، که یکی از این شرکت‎ها، آهن آلات ایران است که به دلیل برخورداری از کارشناسانی مجرب و پشتیبانی مناسب، به درستی مشتریان را راهنمایی کرده و آماده پاسخگویی 24 ساعته به آنها هستند.

تلفن : ۶۶۳۱۳۹۸۲ – ۰۲۱ | ۶۶۳۱۴۶۵۱ -۰۲۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *