ورق آجدار داخلی یا ورق آجدار وارداتی؟

ورق آجدار وارداتی بخریم یا تولید داخل؟

ورق‌های فولادی در انواع رنگی، ساده، آجدار، بدون آج و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. امروزه ورق‌های آجدار به دلیل اینکه در ساخت محصولات بسیاری از جمله انواع لوازم خانگی، خودرو، کشتی، کابینت، آسانسور، ماشین آلات کشاورزی و سایر لوازم مورد استفاده قرار می‌گیرند، تقاضا برای خرید آنها افزایش پیدا کرده است. اما آنچه خرید را برای خریداران سخت کرده است، انتخاب بین محصول داخلی و وارداتی است که در ادامه به مقایسه ورق‌های آجدار فولادی وارداتی و داخلی خواهیم پرداخت.

اگر با ورق آجدار آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر به این محتوا رجوع کنید.

تنوع ورق آجدار داخلی

 

فاکتورهای مهمی از جمله ضخامت، نوع آج و کیفیت ورق‌های فولادی، باعث شده است تا ورق آجدار در انواع بی‌شماری تولید شود که هر یک از آنها متناسب با ویژگی‌هایی که دارند، می‌توانند برای یک کار خاص مورد استفاده قرار گیرند. این موضوع باعث شده است تا امروزه بیشتر صنعتگران و کارخانه‌داران معتبر در ایران، در زمینه تولید ورق آجدار فعالیت خود را گسترش داده و این محصول را در انواع مختلف تولید کنند. از این رو دسترسی به این محصول برای شما آسان‌تر خواهد بود.

اما ورق‌های آجدار وارداتی ممکن است در تنوع بسیار کم وارد ایران شوند و شما محدود به انتخاب چند مورد از ورق آجدار شوید.

خرید ورق آجدار داخلی بدون محدودیت

بهترین نوع ورق آجدار داخلی یا خارجی؟

می‌توان گفت در بیشتر شهرهای ایران، کارخانه‌هایی که به تولید ورق فولادی می‌پردازند، وجود دارد. از جمله می‌توان به فولاد مبارکه اصفهان، فولاد گیلان، فولاد کاشان و سایر کارخانه‌ها اشاره کرد. زمانی که تعداد کارخانه‌هایی که ورق فولادی تولید می‌کنند، در سطح کشور بالا باشد، شما از هر نقطه از ایران می‌توانید، در زمان کوتاهی به آنچه که نیاز دارید، دسترسی پیدا کنید. همچنین این کارخانه‌ها با توجه به وسعت زیاد و ظرفیت تولید بالا، این امکان را دارند تا پاسخگویی صنعتگران در حجم بالا باشند. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیت خرید، این محصول را از کارخانه مورد نظر خود، در تناژ بالا خریداری کنید.

اما به دلیل اینکه ورق‌های وارداتی در حجم کمتری وارد کشور می‌شوند، این امکان وجود دارد که سقف خرید شما کاهش پیدا کند.

قیمت مناسب ورق آجدار داخلی

نکته بسیار مهم در خرید ورق آجدار فولادی، قیمت آن است. با توجه به اینکه در ایران کارخانه‌های متعددی این محصول را در حجم بالا تولید می‌کنند، به قیمت بسیار مناسبی نیز به فروش می‌رسد. زمانی که عرضه ورق فولادی در سطح بالایی انجام شود، قیمت آن مناسب‌تر خواهد بود. در واقع یک تعادل بین عرضه و تقاضا وجود دارد.

اما در مورد ورق‌های فولادی وارداتی با توجه به اینکه عرضه آن کمتر است، به قیمت بالاتری فروخته می‌شود. از این رو هزینه‌های شما می‌تواند افزایش چشمگیری داشته باشد.

دسترسی آسان به ورق آجدار داخلی

به دلیل اینکه ورق آجدار داخلی با قیمت بسیار مناسبی تولید می‌شود، می‌توانید این محصول را در تمام فروشگاه‌های معتبر فروش آهن آلات در سطح کشور با قیمت مناسب پیدا و خریداری کنید.

اما ورق‌های وارداتی به دلیل این که از قیمت بالاتری برخوردار هستند، در تمامی شهرهای ایران قابلیت فروش ندارند و این موضوع باعث می‌شود تا در تامین این محصول با مشکل روبه رو شوید.

کیفیت مناسب ورق آجدار داخلی

کیفیت ورق آجدار فولادی ایرانی با وارداتی برابری می‌کند. رعایت استانداردها، نظارت منظم بر عملکرد کارخانه‌ها، بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث شده است تا کیفیت محصولاتی که در ایران تولید می‌شوند، با مشابه وارداتی آن تفاوتی نداشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهید در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید، بهترین گزینه خرید ورق آجدار داخلی است.

معرفی کارخانه‌های تولید ورق آجدار

با توجه به اهمیت ورق‌های آجدار داخلی، اگر قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید خرید خود را از کارخانه‌های معتبر انجام دهید.

ورق آجدار تولیدی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این محصول در این کارخانه، با ضخامت ۲ تا ۱۶ میلیمتر، در انواع ساده و رنگی، برای استفاده در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی و خودروسازی تولید می‌شود.

کارخانه فولاد اکسین خوزستان نیز، ورق فولادی را با ضخامت ۱ تا ۱۲ میلیمتر برای مصارف مختلف از جمله کشتی سازی و انتقال گاز و نفت تولید می‌کند.

کارخانه فولاد گیلان نیز ورق آجدار را با ضخامت ۲ تا ۴ میلیمتر در عرض‌های مختلف، جهت استفاده در صنایع خودروسازی و نفت و گاز تولید می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود این محصول را در ابعاد مختلف سفارش دهید.

سخن پایانی

با توجه به کاربرد گسترده‌ای که امروزه ورق‌های آجدار دارند، میزان تقاضا برای خرید آنها افزایش پیدا کرده است. مجموعه آهن آلات ایران، با سال‌ها سابقه در زمینه فروش آهن آلات، انواع ورق‌های آجدار ایرانی را با قیمت درب کارخانه به فروش می‌رساند. علاوه بر این، مجموعه آهن آلات ایران این توانایی را دارد تا با وارد کردن ورق آجدار خارجی، نیاز آن گروه از افراد که تمایل به خرید ورق‌های وارداتی دارند را نیز فراهم کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن آلات ایران و مشاهده آخرین قیمت‌ها، خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *