معرفی شرکت های تولیدکننده آهن آلات

امروزه در ایران، تعداد بالایی از شرکت های فروش آهن آلات در حال فعالیت هستند. هر کدام از این شرکت ها، محصولات مختلفی را با کیفیت های متفاوت، تولید کرده و به فروش می رساند. از جمله این شرکت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرکت ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده فولاد ساختمانی در ایران می باشد. این شرکت که در استان اصفهان تأسیس شده است با خط تولید مجهز و مدرن خود، روزانه حجم بالایی از انواع آهن آلات را تولید کرده و علاوه بر پاسخگویی به نیازهای داخلی، بخشی از صادرات آهن آلات ایران به کشورهای خارجی را نیز پوشش می دهد. از محصولات این شرکت می توان به انواع تیرآهن بال نیم پهن I ، تیرآهن بال پهن موازی H، انواع نبشی بال مساوی، انواع ناودانی و انواع میلگرد ساده و آج دار اشاره کرد.

شرکت فولاد صنعت بناب

شرکت فولاد صنعت بناب

از دیگر شرکت های فروش آهن آلات می توان به شرکت فولاد صنعت بناب اشاره نمود. این شرکت از چند شرکت بزرگ نظیر شرکت های ذوب آهن و نورد، تشکیل شده است. حجم تولید این مجموعه به حدی است که توانسته به قطب تولید آهن آلات در کشور تبدیل شود. انواع نبشی، میلگرد، ناودانی، تیرآهن و شمش، از محصولات این شرکت می باشد. تنوع سایز این محصولات و کیفیت درجه یک آنها، از ویژگی هایی است که موجب استقبال پیمانکاران و شرکت های بزرگ از این محصولات شده است.

شرکت فولاد آناهیتا گیلان

شرکت فولاد آناهیتا گیلان

شرکت آناهیتای گیلان، کارخانه ای بزرگ با خط تولید مدرن می باشد که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده است. این کارخانه در زمینه تولید انواع میلگردهای آج دار فعالیت می کند. کارخانه آناهیتای گیلان دارای سه فاز، تولید میلگرد فولادی، ذوب فولاد و تولید میلگردهای کوچک است. تولیدات این برند، بر اساس استانداردهای جهانی بوده و توانسته با تولید محصولاتی نظیر میله و میلگرد فولادی باکیفیت، رضایت مشتریان را کسب کند.

شرکت صبا فولاد زاگرس

شرکت صبا فولاد زاگرس

یکی دیگر از شرکت های فروش آهن آلات، شرکت صبا فولاد زاگرس است که مجهز به دو فاز مقاطع فولادی و فولاد سازی می باشد. این مجتمع صنعتی در سفید دشت چهار محال و بختیاری، تأسیس شده و میلگردهای آجدار تولید می کند. تولید میلگردهای آج دار دوکی و یکنواخت در این شرکت، با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های جدید انجام می شود.

خرید به قیمت درب کارخانه از ما

سایت آهن آلات ایران یکی از مراکز فعال در حوزه فروش آهن آلات در تهران است که هر روزه در آن، حجم زیادی از آهن آلات، خرید و فروش می شود. در این بازار، محصولات بسیاری از شرکت های تولید آهن آلات با قیمتی مناسب تر از بقیه نقاط به فروش می رسد. ارائه محصولات باکیفیت، تنوع در انواع آهن آلات، امکان خرید آهن آلات و همچنین امکان فروش آهن آلات در حجم زیاد و مجهز بودن به مدرن ترین دستگاه های برش، از ویژگی های این بازار است. به هنگام خرید از این بازار می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از قیمت لحظه ای آهن آلات همچون قیمت پروفیل ،قیمت نبشی ،قیمت میلگرد ،قیمت تیرآهن ، ورق گالوانیزه ،قیمت ناودانی ،قیمت تسمه، قیمت ورق سیاه ،‌قیمت مش مطلع شوید و به قیمت کارخانه خریداری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *