نبشی باکیفیت از کجا بخریم

برای خرید نبشی باید دقت لازم را به کار برد، زیرا تنوع بالای این محصول باعث شده است تا خرید آن کمی با مشکل همراه باشد. استفاده از این مقطع فولادی در تمامی مراحل ساخت‌وساز باعث شده است تا کاربرد گسترده و وسیع داشته باشد، پس برای خرید نبشی باید اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید انواع آن را به‌درستی شناسایی و بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

 

نکات مهمی که باید قبل ‌از خرید نبشی بدانید

همان‌طور که در قسمت قبل گفته شد، نبشی از پرکاربردترین مقاطع فولادی است و در بخش‌های مختلف سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین علت باعث شده است تا موضوع شناخت کامل این محصول و مشخصات آن کمی تخصصی باشد و برای خرید نیاز باشد تا با یک مشاور ماهر و خبره مشورت کنید.

 

اصطلاحاتی که در خرید نبشی به کار می‌رود

  • نبشی نرمال

نبشی نرمال نوعی از نبشی است که ازنظر طول به چند دسته تقسیم می‌شود و طول آنها بین شش تا ۱۲ متر است.

 

  • گوشت

این نبشی دارای ضخامت متفاوت بوده و در بازار به نام نبشی گوشت معروف است.

 

  • نبشی سبک و سنگین

این نبشی‌ها ضخامت کمتری از سایز استاندارد دارند و به نبشی‌های سبک و نبشی‌های سنگین تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

  • نبشی کوتاه و بلند

این نبشی ازنظر طول کوتاه‌تر از حد انتظار بوده و حدود شش متر طول دارد، به همین علت آن را نبشی کوتاه می‌نامند. نبشی‌های بلند معمولاً بیشتر از ۱۲ متر طول دارند.

 

  • نبشی لقمه

این نبشی‌ها در اندازه‌های بسیار کوچک برش می‌خورند و به قطعات کوچک تقسیم می‌شوند که به آنها نبشی لقمه می‌گویند.

 

برندهای معروفی که می‌توان از آنها خرید نبشی را انجام داد

برندهای متفاوتی در سطح ایران هستند که اقدام به تولید نبشی کرده‌اند و محصولات باکیفیتی با اندازه و انواع مختلف تولید می‌کنند. درواقع انتخاب نوع برند، یکی از عوامل تأثیرگذار در کیفیت نهایی محصول است. بزرگ‌ترین تولیدکننده نبشی فولاد ذوب‌آهن است که توانسته است با استفاده از مواد اولیه مرغوب، بهترین نوع نبشی و مقاطع طولی فولادی را تولید کند. از دیگر برندهای معروف تولید نبشی می‌توان به آریان فولاد شکفته، ظهوریان، ناب تبریز، فولاد کوهپایه و فولاد اصفهان اشاره کرد.

برندهای معروف برای خرید نبشیقیمت نبشی

عوامل متعددی بر روی قیمت نبشی تأثیرگذار هستند ازجمله کیفیت مواد اولیه و نوع نبشی. وجود آشفتگی‌هایی که در بازارهای داخلی به‌خصوص بازار ارز وجود دارد، باعث شده است که نتوان قیمت نبشی را به‌صورت دقیق تعیین کرد. مقاطع فولادی برای تولید، نیازمند مواد اولیه بسیار زیاد و دستگاه‌های به‌روز دنیا هستند. بااین‌حال تولیدکنندگان داخلی توانسته‌اند علاوه بر بالا بردن کیفیت محصول، قیمت مناسبی را بر اساس توان اقتصادی بازار تعیین کنند تا افراد بتوانند بر اساس بودجه‌ای که دارند نیاز خود را تأمین کنند.

 

کاربرد نبشی

نبشی‌ها درواقع وظیفه استحکام ساختمان را بر عهده دارند. از کاربرد نبشی می‌توان به اتصال پل به ستون و تیر آخر به صفحات فونداسیون اصلی ساختمان اشاره کرد. همچنین از کاربرد نبشی می‌توان به سازه‌های مرتبط با آسانسور و نبشی‌های خرد و لقمه اشاره کرد که توانسته‌اند استحکام سازه را افزایش دهند.

 

سخن پایانی

سایت آهن آلات ایران توانسته است تا امکان خرید نبشی و دیگر آهن آلات را با بهترین کیفیت و قیمتی نازل برای خریداران فراهم کند. این سایت علاوه بر ایجاد قیمت و کیفیت مناسب توانسته است تا با استخدام بهترین مشاوره‌های مجرب، در زمینه فروش نبشی و سایر محصولات نیاز مشتریان را برطرف کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *