قیمت روز میلگرد میانه

میلگرد میانه در حقیقت نوعی پروفیل است که به راحتی با سطوح مختلف برش می‌خورد و به شکل دایره‌های توپر، در ابعاد و اندازه‌های مشخص شده، تولید می‌گردد. این نوع میلگردها معمولاً از جنس فولاد هستند که فولاد به کار رفته در آن‌ها، به دو صورت آج یا ساده است و به طور معمول در سازه‌های ساختمانی و بتنی بیشترین کاربرد را دارند. در واقع تولید میلگرد میانه در کشور باید طبق استاندارهای مشخص انجام شود، لذا افراد با خرید میلگرد میانه، می‌توانند از آن در کارهای ساختمانی و ایجاد مقاومت در بتن استفاده کنند.

کیفیت میلگرد

مشخصات میلگرد میانه

برای اینکه مشخصات میلگرد میانه را ارزیابی کنیم، بهتر است به موارد زیر توجه شود:

اگر میزان مقاومت و فشار را در یک سازه بتنی بخواهیم بررسی کنیم، ابتدا باید این امر توسط یک مهندس و با دقت بالایی صورت گیرد، سپس در ادامه با بررسی فشار، از میلگرد مناسب استفاده می‌شود. بسته به موقعیت مکانی خود، بهتر است از میلگردهای مطابق با الگوی کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در مکانی مشغول به کار هستید که دارای رطوبت است، از میلگردهای محافظتی و مستحکم استفاده کنید که به وسیله لایه محافظتی اپوکسی پوشش داده می‌شود. در واقع این مدل از محصولات، در برابر رطوبت، مقاومت بالایی دارند، لذا یکی از مقاوم‌ترین و پرکاربردترین میلگردهای مؤثر در ساختمان هستند که به وفور از آن‌ها استفاده می‌گردد.

اگر مایل به خرید میلگرد میانه هستید، برای بررسی قیمت، بهتر است به سایت مربوط به این محصول مراجعه کنید یا با کارشناسان مرتبط با این حوزه تماس بگیرید و از کیفیت و میزان قیمت این نوع میلگردها، اطلاعات و آگاهی کسب کنید.

انواع میلگرد میانه

از آن‎جایی که انواع مختلفی از میلگردهای میانه در اندازه و سایزهای متنوعی در بازار موجود هستند، لذا کاربردهای مختلفی را هم می‎توانند داشته باشند. در حقیقت این نوع میلگردها به چندین گروه تقسیم می‎شوند:

میلگرد ساده نوع 1A: این دسته از میلگردها، سطحی صاف و ساده دارند و بیشتر مناسب مکان‎هایی هستند که نیازمند تغییر شکل هستند. میزان تنش در این نوع میلگردهای ساده، برابر با 230 نیوتن بر میلی‎لیتر و میزان تنش گسیختگی در آنها برابر با 3800 کیلوگرم بر سانتی‎متر است.

میلگرد آجدار نوع2A: این دسته از میلگردهای آجدار، تحت عنوان میلگرد ترد یا نیمه خشک نام‎گذاری می‎شوند و به طور معمول با استفاده از فنر ساخته می‎شوند. میزان تنش گسیختگی در این مدل هم برابر با 5000 کیلوگرم بر سانتی‎متر و میزان تنش جاری آن حدود 3000 کیلوگرم بر سانتی‏متر می‎باشد.

میلگرد آجدار نوع 3A: این دسته از میلگردها، هنگام گسیختگی حدود 14 درصد تغییر شکل می‎دهند و تحت عنوان میلگرد خشک و ترد نامگذاری می‎شوند. یک نکته قابل توجه در این مدل از میلگردها، این است که برای زاویه های تند کاربردی ندارند، لذا مناسب کار جوشکاری نیستند و میزان تنش جاری در این دسته از میلگردها، حدود 4000 کیلوگرم بر سانتی‎متر و میزان تنش گسیختگی حدود 6000 کیلوگرم بر سانتی‎متر است.

سخن پایانی

در مجموع برای خرید میلگرد میانه، افراد می‎توانند به مراکز و فروشگاه‎های معتبر در این زمینه مراجعه کنند که یکی از این مراکز، سایت آهن آلات ایران است. این شرکت با برخورداری از کارشناسان مجرب، با ارائه محصولات با کیفیت و هزینه‎ای مناسب، آماده خدمت رسانی به افراد جهت خرید محصول مورد نظر هستند و با ارائه اطلاعات مفید، می‎توانند در خرید مناسب مشتریان خود را راهنمایی کنند.

لینک سایت شرکت آهن آلات ایران: https://ahanalatiran.com/

تلفن : ۶۶۳۱۳۹۸۲ – ۰۲۱ | ۶۶۳۱۴۶۵۱ -۰۲۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *