قیمت میلگرد 14 اصفهان

قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان ، قیمت و مشخصات میلگرد 14 اصفهان

قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان

در دنیای ساختمان‌سازی میلگردها به عنوان اجزای کلیدی شناخته می‌شوند. این قطعات به دلیل کاربردهای گسترده‌ای که دارند، در سایزهای مختلف با متریال‌های متفاوت، به دو صورت آجدار و ساده تولید می‌شوند. از میلگردهای پرکاربرد می‌توان به میلگرد سایز ۱۴ شاره کرد که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، نسبت به سایر سایزها در صنایع بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارخانه ذوب آهن اصفهان محصول فولادی از جمله میلگرد را با کیفیت بالا تولید می‌کند. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان را بیشتر توضیح خواهیم داد.

میلگرد ۱۴ اصفهان

قیمت میلگرد 14 اصفهان

از کارخانه‌های بزرگ و مهم محصولات فولادی در ایران، می‌توان به کارخانه ذوب آهن اصفهان اشاره کرد. این مجموعه بزرگ به طور سالانه حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد را به محصولات مختلف تبدیل و به بازار عرضه می‌کند. میلگرد ۱۴ کارخانه ذوب آهن اصفهان، با خواص مکانیکی و شیمیایی استاندارد تولید می‌شود. هر دو میلگرد آجدار و ساده را می‌توانید با بالاترین کیفیت از کارخانه ذوب آهن اصفهان خریداری کنید.

وزن میلگرد ۱۴ اصفهان

 

به طور تقریبی می‌توان گفت وزن هر شاخه از میلگرد ۱۴ در حدود ۱۵ کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود. با توجه به اینکه کارخانه‌های بسیاری در سطح کشور در زمینه تولیدات محصولات فولادی فعالیت می‌کنند، این امکان وجود دارد که محصولات یک کارخانه از نظر وزن با سایر برندها متفاوت باشد. اما به طور کلی همه کارخانه‌ها سعی می‌کنند از یک استاندارد کلی برای تولید محصولات فولادی استفاده کنند. پاره‌ای از مواقع نوع متریال و ساده یا آجدار بودن میلگرد است که در کاهش یا افزایش وزن میلگرد تاثیر گذار هستند.

دانستن وزن میلگرد ۱۴ اصفهان برای مهندسین اهمیت بسیار بالایی دارد. وزن میلگرد مشخص می‌کند که می‌تواند چه میزان از نیرو را تحمل کند. زمانی که مهندسین وزن میلگرد را به طور دقیق بدانند، می‌توانند وزن کلی سازه را بهتر محاسبه کنند. از سوی دیگر میزان وزن میلگرد می‌تواند در هزینه‌ها تاثیر گذار باشد. توصیه می‌شود برای خرید میلگرد با توجه به نوسانات موجود در بازار، ابتدا از قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان مطلع شوید.

قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان

اگر قصد خرید میلگرد را دارید، باید گفت قیمت میلگردها در بازار یکسان نیست. تعیین قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از مهمترین فاکتورهایی که در قیمت میلگرد ۱۴ تاثیر می‌گذارد، کارخانه تولید کننده است. در سطح کشور کارخانه‌های زیادی محصولات فولادی را تولید می‌کنند که هر کارخانه با توجه به سابقه و پیشینه‌ای که دارد، محصولات خود را به طور متفاوت قیمت‌گذاری می‌کند. در این میان کارخانه ذوب آهن اصفهان به دلیل سال‌ها سابقه تولید محصولات فولادی، در نظر گرفتن استانداردها و استفاده از بهترین متریال، محصولات خود را با قیمت متفاوت به فروش می‌رساند.

جنس مواد اولیه که در ساخت میلگرد استفاده می‌شود نیز در قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان تاثیر گذار است. در برخی از مواقع مهندسین باید از میلگردهای خاصی در ساخت و ساز استفاده کنند که این موضوع می‌تواند کمی قیمت‌ها را افزایش دهد. طول میلگرد و آجدار یا ساده بودن میلگرد نیز می‌تواند در تعیین قیمت نقش مهمی داشته باشد. برای تعیین دقیق وزن میلگرد از یک فرمول محاسباتی استفاده می‌شود که با قرار دادن سطح مقطع، طول میلگرد و چگالی فولاد می‌توان به وزن دقیق دست پیدا کرد.

اما عامل تعیین کننده قیمت میلگرد شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است. با کوچکترین تغییر و تحولات و تصمیمات سیاسی در کشور، قیمت‌ها کاهش و افزایش پیدا می‌کند. در کنار این موارد نوسانات بازار ارز و میزان عرضه میلگرد نیز می‌توانند در قیمت نهایی میلگرد تاثیر گذار باشند.

خرید میلگرد ۱۴ اصفهان

برای خرید میلگرد ۱۴ اصفهان باید متناسب با نیاز پروژه خود این میلگرد را انتخاب کنید. میلگرد ۱۴ ذوب آهن اصفهان، از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار است و از آنجایی که مقاومت کششی در بتن کم است، مهندسین از میلگرد ۱۴ اصفهان در بتن استفاده می‌کنند تا مقاومت کششی در سازه افزایش پیدا کند. استانداردی که در میلگرد اصفهان به کار می‌رود A3 است که از سختی و مقاومت بیشتری برخوردار است. البته تا حدود زیادی وزن میلگرد می‌تواند استحکام و کیفیت آن را نیز مشخص کند. میلگردها با آج‌های متفاوتی تولید می‌شوند اما بیشتر میلگردها دارای عاج هفت هشتی هستند. معمولا طول هر شاخه میلگرد حدود ۱۲ متر تعیین می‌شود که این طول می‌تواند با توجه به کاربردی که میلگرد دارد کوتاه‌تر یا بلندتر در نظر گرفته شود.

سخن پایانی

آهن آلات ایران در کنار فروش حضوری، محصولات فولادی را به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رساند. این مجموعه بزرگ با طراحی سایت، تمام محصولات فولادی را معرفی و به صورت لحظه‌ای قیمت آن‌ها را در سایت قرار می‌دهد. از این رو توصیه می‌شود قبل از اقدام خرید میلگرد، به سایت آهن آلات ایران مراجعه و از آخرین قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان مطلع شوید. ارسال محصولات فولادی از برندهای معتبر، به سراسر کشور از مهمترین اقدامات این مجموعه بزرگ است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *