سیم خاردار خطی سوزنی

سیم خاردار خطی سوزنی قیمت و خرید مستقیم به قیمت کارخانه

سیم خاردار خطی سوزنی به عنوان وسیله‌ای برای حفاظت از اماکن تجاری و شخصی شناخته می‌شود. نصب سیم خاردار می‌تواند به جلوگیری از ورود حیوانات ناخواسته و مزاحمان کمک شایانی کند. پس اگر شما هم برای محافظت از یک منطقه ممنوعه به سیم خاردار نیاز دارید یا فقط می‌خواهید دورتادور باغ خود را پوشش امنیتی بگذارید، خرید سیم خاردار خطی سوزنی توصیه می‌شود. برای این منظور می‌توانید از طریق وبسایت «آهن آلات ایران» و با مشاهده مشخصات محصول و بررسی لیست قیمت سیم خاردار خطی-سوزنی، محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

سیم خاردار خطی سوزنی چیست؟

سیم خاردار خطی برعکس سیم خاردار حلقوی عمل می‌کند. بدین معنا که این سیم به صورت مستقیم نصب می‌شود. این سیم به صورت کلاف‌های حدوداً 25 کیلوگرم تولید می‌شود که تقریباً حدود 250 متر طول دارد. سیم فنس خاردار خطی با دو رشته مفتول گالوانیزه 2، 2.5 و 3 میلی‌متری به عنوان محور اصلی ساخته می‌شود که مجهز به خارهای مفتولی 2 و 2.5 میلی‌متری است. هر کدام از این خارها در فاصله 10 سانتی‌متری روی رشته مرکزی پیچیده شده‌اند. استفاده از مفتول گالوانیزه باعث شده است تا این سیم در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد. این سیم در بازار آهن برحسب وزن فروخته می‌شود.

مزایای سیم خاردار خطی سوزنی

  • مقرون به صرفه: سیم خاردار به عنوان محصولی ارزان قیمت برای نصب و محافظت شناخته می‌شود. اگرچه مبلغ خیلی زیادی را برای حصار کشی هزینه نمی‌کنید اما می‌توانید حداکثر امنیت را برای فضای شخصی و تجاری خود فراهم کنید.
  • همه کاره بودن: سیم خاردار خطی در مناطق صنعتی، مسکونی، کشاورزی یا املاک تجاری قابل استفاده است. علاوه بر این، این سیم‌ها را می‌توان به راحتی جابجا کرد یا در صورت لزوم دوباره مورد استفاده قرار داد.
  • محافظت بالا: سیم خاردار به ابزار خاصی نیاز دارد تا بریده شود یا از بین برود. وجود این سیم‌ها مطمئناً هر کسی را از ورود به ملک شما باز می‌دارد و حتی کار مزاحمان را برای بریدن آنها دشوار می‌کند.
  • نصب سریع: این سیم را می‌توان به سرعت در محل نصب کرد. حتی نحوه نصب و برش سیم خاردار خطی توسط خریدارانی که خیلی هم افراد فنی نیستند، به راحتی امکان پذیر است.
  • تعمیر و نگهداری کم: سیم خاردار سوزنی خطی به اندازه کافی قوی است تا در برابر هر نوع ضربات سنگین مقاومت کند. این سیم علاوه بر استحکام بالا، در برابر شرایط آب و هوایی سخت بسیار مقاوم است و پس از نصب به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

کاربرد سیم خاردار خطی سوزنی

حصارکشی قدیمی‌ترین راه برای ایجاد مانع برای مهار افراد یا حیوانات و تعیین مرزهاست. در این میان، سیم خاردار بهترین انتخاب برای نیازهای حصار کشی است. مهمترین کاربرد این سیم در امور کشاورزی و باغداری است. اما از سیم فنس خاردار در بالای ساختمان نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب شخص یا حیوانی که سعی در عبور از سیم خاردار دارد، دچار ناراحتی و احتمالاً آسیب می‌شود. به طور کلی، موارد استفاده از سیم خاردار خطی سوزنی به شرح زیر هستند:

  • مهار کردن: از سیم خاردار در زمین های کشاورزی و باغات برای جلوگیری از ورود افراد و حیوانات استفاده می‌شود. اگر زمین شما با سیم خاردار حصار شده باشد، محصولات کشاورزی و گل‌های رنگارنگ شما در امان می‌مانند. همچنین از سیم خاردار خطی برای نگهداری حیوانات در مزارع استفاده می‌شود. سیم از فرار دام جلوگیری می‌کند و تلفات و سرقت دامداران را کاهش می‌دهد.
  • تقسیم بندی: یک چیز وجود دارد که باید در مورد سیم خاردار بدانید و آن این است که حصار با سیم خاردار خطی سوزنی راهی مطمئن برای جداسازی زمین‌ها و دور نگه داشتن آنها از اختلافات مالکیت است. اگر هر قطعه با سیم خاردار مشخص شود، هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که زمین مال اوست.
  • کاربرد نظامی: سیم خاردار در مناطق و اردوگاه‌های نظامی رایج است. از این سیم در بالای دیوارهای مناطق نظامی به وفور استفاده می‌شود. حتی در محل تمرین ارتش‌ها نیز از سیم خاردار استفاده میشود. همچنین این سیم‌ها از ورود غیرقانونی به مرزها و مناطق حساس شهری و کشوری جلوگیری می‌کنند.
  • حفاظت محیطی: سیم‌ها را می‌توان هم برای ظرفیت انسانی و هم برای ظرفیت غیر انسانی استفاده کرد. در زندان‌ها از حصارهای سیم خاردار معروف به سیم تیغ در امتداد دیوارهای زندان استفاده می‌شود. اگر زندانیان بخواهند فرار کنند، به دلیل نقاط تیز سیم، در معرض خطر آسیب قرار می‌گیرند. استفاده از این سیم‌ها در ویلاها و خانه‌های شخصی بزرگ بسیار محبوب است.

قیمت سیم خاردار خطی سوزنی

در قیمت سیم خاردار خطی عوامل بسیاری تاثیرگذار هستند. یقیناً برند تولید کننده یکی از فاکتورهای مهم در قیمت است. درحقیقت، اعتبار کارخانه تولید کننده سیم خاردار به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، نحوه تولید پیشرفته و کیفیت ساخت، بسیار مورد توجه خریداران است. موارد موثر دیگر در قیمت سیم خاردار سوزنی خطی شامل قیمت فولاد، مشخصات محصول، میزان عرضه و تقاضا و نواسانات نرخ ارز هستند.

خرید سیم خاردار خطی سوزنی از آهن آلات ایران

مجموعه «آهن آلات ایران» با سال‌ها تجربه در فروش سیم خاردار خطی سوزنی توانسته نیازهای بازار آهن و فولاد را به خوبی برآورده کند. از ویژگی های این وبسایت فروشگاهی می‌توان به تضمین کیفیت، قیمت مناسب، ارائه فاکتور رسمی و ارسال به سراسر کشور اشاره کرد. از طریق وبسایت می‌توانید نسبت به مشخصات و قیمت روز سیم خاردار خطی سوزنی مطلع شوید و با دریافت مشاوره از تیم پشتیبانی مجموعه، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *