خرید مش بصورت مستقیم و با قیمت تولیدی

مش نوعی توری سیمی است که می‌تواند برای طیف وسیعی از کاربردهای ساختمانی استفاده شود. مش بافته شده به شکل شبکه‌ای متقاطع است که استحکام و دوام بالایی را ارائه می‌دهد. اگر شما هم در صنعت ساختمان مشغول به کار هستید، این امکان را دارید تا از وبسایت «آهن الات ایران» محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. پس ابتدا مشخصات و لیست قیمت مش فولادی را مشاهده کنید و سپس ثبت سفارش خود را انجام دهید.

مش چیست؟

مش سیم یک صفحه فلزی ساخته شده از میلگردهای آجدار است که با مفتول یا جوشکاری به شکل شبکه ایجاد می‌شوند. میلگردها در یک الگوی در هم تنیده منظم قرار گرفته‌اند که به عنوان یک عنصر سازه‌ای در بتن استفاده میشوند. روش‌های جوشکاری تعیین می‌کنند که چه نوع شبکه مشی در سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول همچنین براساس تعداد چشمه و اندازه میلگرد به فروش می‌رسد.

افزایش کارایی در ساخت قطعات بتنی، کاهش هزینه‌‌‌ها، نصب آسان و زمان نصب سریع ثابت می‌کنند که چرا مش یک عنصر کلیدی برای ساخت و ساز است. مش همچنین به انواع مش فلزی، مش گالوانیزه، مش غیر جوشی و مش جوی تقسیم می‌شود. مش‌های گالوانیزه با پوشش‌های آلیاژ روی ساخته می‌شوند که سطح آنها را برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی افزایش می‌دهد.

مزایای مش فولادی

از فواید استفاده از مش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- بهبود کیفیت کل پروژه

مش فولادی توسط یک خط تولید کاملاً اتوماتیک و هوشمند و تحت کنترل کیفیت دقیق کارخانه تولید می‌شود. اندازه چشمه، مشخصات میله فولادی و کیفیت به شدت کنترل می‌شوند. بدنه توری دارای مقدار زیادی فولاد، الاستیسیته خوب، فاصله یکنواخت، دقیق و استحکام اتصال لحیم کاری بالاست. در نتیجه کیفیت پروژه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. همچنین استفاده از توری مش باعث صرفه جویی حدود 10 درصدی در خرید میلگرد تقویتی می‌شود.

2- بهبود مقاومت در برابر ضربه

میلگردهای فولادی عمودی و افقی مش چسبندگی و نیروی لنگر خوبی به بتن ایجاد می‌کنند، به طوری که بار به طور یکنواخت توزیع می‌شود. این امر عملکرد لرزه‌ای سازه‌های بتن مسلح را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. مش فولادی می‌تواند استحکام کلی سازه را افزایش دهد. حتی قرار دادن توری فولادی جوش داده شده در جاده می‌تواند وقوع ترک را تا بیش از 75 درصد کاهش دهد.

3- کاهش تعداد میلگردهای اصلی

استفاده از مش تقویتی می‌تواند بیش از 30 درصد در مصرف فولاد در پروژه صرفه جویی کند. استفاده از توری فولادی می‌تواند روند ساخت و ساز را تسریع ببخشد. تا زمانی که مش براساس نیاز استفاده شود، می‌توان بتن را بدون نیاز به میلگردهای مضاعف در محل ریخت. این کار می‌تواند 50 تا 70 درصد در کار کارگران و نیروهای متخصص صرفه جویی کند و به پیشرفت پروژه سرعت ببخشد.

4- کاهش ترک‌های سطحی بتن

هنگامی که فاصله میلگردهای فولادی در مش نسبتاً کم است، میلگردهای طولی و فولادی عرضی می‌توانند شبکه فولادی مشبکی را تشکیل دهند. این مهم باعث افزایش چسبندگی میلگرد با بتن و جلوگیری از بروز و ایجاد ترک‌های سطحی در بتن می‌شود. مش جوشی می‌تواند ترک‌های سطح بتن را تا حدود 75 درصد کاهش دهد. همچنین ضخامت لایه محافظ بتن به راحتی قابل کنترل و یکنواخت است که بدیهی است کیفیت پروژه‌های بتن مسلح را بهبود می‌بخشد.

 مش

کاربرد مش فلزی

مش تنها در امور ساختمانی کاربرد ندارد بلکه می‌توان از آن در کاربردهای دیگری نیز استفاده کرد. در ادامه به موارد استفاده از مش‌های فولادی اشاره می‌کنیم:

1- حصار امنیتی یا سنگر

یکی از کاربردهای اصلی مش، ایمن سازی محیط محل ساخت و ساز است. احاطه کردن منطقه با شبکه های سیمی به عنوان یک مانع میتواند به کارگران کمک کند تا امن بمانند و از سرگردانی عابران در محل ساخت و ساز جلوگیری کنند. مش‌های فولادی‌ همچنین ایمنی کارگران را تضمین می‌کنند و به آنها امکان می‌دهند از خطرات، جراحات و حوادث ساختمانی جلوگیری کنند. این به دلیل دوام و قابلیت سفارشی سازی برای اهداف نرده سازی عالی است.

2- آرماتور بتن

مش می‌تواند استحکام سازه‌های بتنی مانند دال‌ها، ستون‌ها و راه‌های بتنی را افزایش دهد. نمی‌توانید از ترک‌ها در سازه‌های بتنی جلوگیری کنید اما شبکه‌های مش باعث می‌شوند که مواد در هنگام ایجاد ترک در کنار هم باشند. آنها به عنوان یک هسته سنگین عمل کرده و یکپارچگی ساختار را تقویت می‌کنند.

میلگردهای فولادی تقویت شده عمدتاً برای بتن ریزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، مش یک جایگزین برای پیمانکاران فراهم می کند زیرا بسیار مقرون به صرفه‌تر از آرماتورهای فولادی تقویت شده است. علاوه بر این، شبکه مش همچنین به عنوان تقویت کننده برای تیرهای بتنی در هنگام ساختن پل‌های موقت و تقویت ساخت بتنی تونل‌های معدن زغال سنگ، باند فرودگاه، کف خانه یا دیوار عمل می‌کند.

3- تعمیر و نگهداری بزرگراه

مش مزایای زیادی برای جاده‌ها و بزرگراه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها دارد. توری مش از فولاد با عملکرد بالا ساخته شده است که حتی می‌تواند از میلگرد قوی‌تر باشد. این محصول همچنین می‌تواند به عنوان تقویت کننده جاده استفاده شود. به عنوان مثال، یک توری سیمی را می‌توان به یک سری از مش‌های شش ضلعی متصل کرد. این نوع توری به صورت لایه‌ای برای روسازی‌های یکپارچه جاده‌ای استفاده می‌شود. این مهم باعث کاهش ترک خوردن سطح جاده می‌شود.

4- دیوار حائل موقت

برخی از پروژه‌های ساختمانی ممکن است به دیوارهای حائل موقت نیاز داشته باشند. در برخی موارد، پیمانکاران به دلیل ویژگی‌های اقتصادی، توری مش را به عنوان دیوارهای حائل موقت استفاده می‌کنند. این مش‌ها برای نصب نیازی به تجهیزات و نیروی کار گران قیمت ندارند و زمانی که دیگر به دیوار حائل موقتی نیاز نیست، می‌توان آنها را به راحتی نصب یا برداشت.

قیمت توری مش

در قیمت مش فولادی عوامل مهمی تاثیرگذار هستند:

  • تعداد و اندازه چشمه
  • سایز میلگرد
  • کیفیت میلگرد
  • نوع مش (جوشی یا غیر جوشی)
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات نرخ ارز

خرید مش از آهن الات ایران

مجموعه «آهن آلات ایران» با سال‌ها تجربه در فروش مش توانسته نیازهای بازار آهن و فولاد را به خوبی برآورده کند. از ویژگی‌های این وبسایت فروشگاهی می‌توان به تضمین کیفیت، قیمت مناسب، ارائه فاکتور رسمی و ارسال به سراسر کشور اشاره کرد. از طریق وبسایت می‌توانید نسبت به مشخصات و قیمت روز مش فلزی مطلع شوید و با دریافت مشاوره از تیم پشتیبانی مجموعه، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *