تیرآهن 14 کرمانشاه

قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه در بازارآهن تهران

یکی از اصلی‌ترین محصولات فولادی که در ساختمان‌سازی و پروژه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، تیرآهن است. محصولی که برای کاربردهای مختلف در سایزهای متفاوت تولید می‌شود. تیرآهن جزو محصولات فولادی سنگین وزن به شمار می‌آید و از آنجا که هزینه برای مهندسین و پیمانکاران بسیار اهمیت دارد، خرید تیرآهن با قیمت مناسب در اولویت قرار دارد. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

از کارخانه‌های برتر و بزرگ محصولات فولادی ایران می‌توان به کارخانه جهان فولاد کرمانشاه اشاره کرد. این کارخانه بر اساس توانایی‌هایی که دارد علاوه بر تولید ناودانی و نبشی، تیرآهن را نیز در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. معمولاً تیرآهن سایز ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ ساخته می‌شود، اما از آنجایی که تیرآهن سایز ۱۴ وزن سبک‌تری دارد، نسبت به سایر تیرآهن‌ها کاربرد گسترده‌تری دارد، در نتیجه نسبت به سایر تیرآهن‌ها فروش بیشتری دارد. این موضوع در برخی از مواقع منجر به کمبود تیرآهن ۱۴ در بازار می‌شود که در نهایت افراد باید این محصول را با قیمت بالاتری خریداری کنند.

وزن تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

 

تیرآهن ۱۴ کرمانشاه در سه وزن سبک، متوسط و سنگین تولید می‌شود. وزن سبک ۱۲۰ کیلوگرم، وزن متوسط ۱۳۰ کیلوگرم و وزن سنگین ۱۴۰ کیلوگرم است. به این معنا که وزن تیرآهن ۱۴ کرمانشاه، یک شاخه ۱۲ متری حدود ۱۳۰ کیلوگرم است. کارخانه کرمانشاه سعی کرده است در تولید تمام محصولات خود استانداردها را رعایت کند اما در پاره‌ای از مواقع این امکان وجود دارد که در وزن تیرآهن کمی افزایش یا کاهش وزن را شاهد باشید که این موضوع قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه را تغییر می‏دهد. طول تیرآهن می‌تواند تا ۱۴ متر در نظر گرفته شود، ارتفاع تیرآهن نیز می‌تواند تا ۲۰ سانتی متر افزایش پیدا کند. در واقع بین طول و ارتفاع و قیمت تیرآهن یک ارتباط مستقیم وجود دارد.

خرید تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

از مهمترین نکات برای خرید تیرآهن ۱۴ کرمانشاه در نظر گرفتن قیمت است. گرچه قیمت پیشنهادی برای محصولات فولادی بسیار پایین است اما از آنجایی که محصولات فولادی وزن بسیار بالایی دارند، در نتیجه مبالغ زیادی برای خرید پرداخت می‎شود. بنابراین اولین قدم بررسی تامین‌کنندگانی است که محصولات فولادی را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند. در خرید تیرآهن باید زمان تحویل را به طور دقیق مشخص و شرایط پرداختی خود را عنوان کنید.

قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

به طور کلی قیمت محصولات فولادی با توجه به چند فاکتور مهم مشخص می‌شود. برخی از فاکتورها ممکن است مربوط به حوزه فولاد نباشند. در درجه اول انتخاب تیرآهن از کارخانه‌های معتبر است. در ایران کارخانه‌های بسیاری در شهرهای مختلف تاسیس شده‌اند که هر یک محصولات فولادی را در درجه‌بندی‌های متفاوت تولید می‌کنند. کارخانه کرمانشاه جزو کارخانه‌هایی است که در تولید محصولات خود تمامی استانداردها را رعایت کرده است و از مواد اولیه مرغوب برای تولید محصولات فولادی استفاده می‌کند.

نکته بعدی که موثر در قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه است، جنس مواد اولیه برای ساخت تیرآهن است. از آنجا که کارخانه کرمانشاه مواد اولیه خود را با درجه کیفیت بالا تهیه می‌کند، محصولات خروجی این کارخانه نیز درجه کیفی بالا دارند تا حدی که کارخانه کیفیت محصولات خود را ضمانت می‌کند.

اما خارج از حوزه فولاد عواملی هستند که به طور غیرمستقیم بر قیمت تیرآهن تاثیر می‌گذارند. مشکلات اقتصادی نه تنها بر محصولات فولادی بلکه بر سایر اقلام نیز تاثیر گذاشته و منجر به افزایش قیمت می‌شود. با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی در کشور قیمت تیرآهن نیز روزانه در حال تغییر است. شرایط سیاسی و تحریم نیز منجر به ‌عدم ورود مواد اولیه می‌شود که این موضوع نیز به طور غیرمستقیم بر قیمت تیرآهن تاثیر می‌گذارد. در هر بازاری اگر میزان عرضه کم و تقاضا زیاد باشد قیمت محصول افزایش پیدا می‌کند. در کنار این موارد می‌توان به هزینه حمل و نقل، نوسانات ارزی، هزینه آب و برق و مالیات نیز اشاره کرد.

در برخی از موارد مهندسین به تیرآهن با ابعاد متفاوت نیاز دارند، با توجه به اینکه این تیرآهن به درخواست مشتری تولید می‌شود، نسبت به تیرآهن‌های معمولی قیمت بالاتری دارد.

سخن پایانی

آهن آلات ایران در کنار سایر محصولات فولادی، تیرآهن ۱۴ کرمانشاه را نیز با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. با مراجعه به سایت آهن آلات ایران می‌توانید سفارش خود را ثبت و در زمان تعیین شده تحویل بگیرید. برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه می‌توانید به سایت آهن آلات ایران مراجعه کنید. از خدمات خوب این مجموعه اعلام قیمت به صورت لحظه‌ای است. این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید در خرید خود صرفه جویی کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنید، چرا که کوچکترین کاهش یا افزایش قیمت برای پیمانکاران می‌تواند همراه با ضرر یا سود باشد. معمولا افرادی که خرید خود را به صورت تناژ از آهن آلات ایران انجام می‌دهند، مبلغ کمتری را پرداخت می‌کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *