قیمت تیرآهن 18 اصفهان

قیمت تیرآهن 18 اصفهان از درب کارخانه

تیرآهن ۱۸ یک مقطع بلند و فولادی است که در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد. پیمانکاران ساختمانی از تیرآهن ۱۸ اصفهان در ساخت برج‌های مرتفع و ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌کنند. جهت خرید این محصول شاید برایتان این سوال مطرح شود که قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان به چه معیارهایی وابسته است؟ خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان را از چه مرکز فروشگاهی معتبر می‌توان انجام داد؟ در ادامه همراه ما باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم و مشخصات ظاهری مانند ابعاد، جنس و وزن تیرآهن ۱۸ اصفهان را بیان کنیم.

 

ویژگی و کاربرد تیرآهن ۱۸ اصفهان

تیرآهن ۱۸ اصفهان یکی از مهم‌ترین محصولات فلزی در صنعت ساختمانی است و با دارا بودن ویژگی‌های خاص در زمینه‌های مختلفی استفاده می‌شود. مزایای تیرآهن ۱۸ اصفهان در موارد زیر خلاصه شده است:

  • استحکام بالایی دارد و مقاومت سازه را در برابر زمین لرزه‌های احتمالی و دیگر عوامل تهدید کننده افزایش می‌دهد.
  • در مقابل نیروهای کششی و خمشی مقاوم است و قابلیت شکل‌دهی بالایی دارد.
  • ساختار آلیاژی و فولادی دارد و نسبت به خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است.
  • قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان نسبت به سایر برندهای بازار به‌صرفه تر است. از این رو در کاهش هزینه نهایی سازه تاثیر مهمی دارد.

این محصول خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی دارد و خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان با اهداف و کاربرد گوناگونی انجام می‌شود. کاربردهای این گوناگون این محصول در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • ساخت برج و آسمان خراش‌های مرتفع
  • ساخت سوله‌های کارگاهی و انبارداری
  • ساخت اسکله و کشتی
  • استفاده در نیروگاه و پالایشگاه
  • تیرک فرعی و میانی
  • ساخت پل، سد آبی و تونل
  • نعل درگاه و پوشش سقف

وزن تیرآهن ۱۸ اصفهان

وزن تیرآهن ۱۸ اصفهان به چگالی فولاد مصرفی، طول تیرآهن و دیگر فاکتورها وابسته است؛ اما جهت محاسبه وزن این محصول با ابعاد استاندارد، فرمول مشخصی وجود دارد. وزن تیرآهن برابر است با میزان طول تیرآهن × وزن مخصوص تیرآهن در جدول اشتال.

هر تیرآهن ۱۸ تقریبا ۱۲ متر طول دارد و وزن هر متر از این تیرآهن حدود ۱۹ کیلوگرم می‌باشد؛ بنابراین می‌توان گفت هر شاخه ۱۲ متری تیرآهن ۱۸ وزنی معادل ۲۲۸ کیلوگرم دارد. فرمول ذکر شده جنبه کلی دارد و تیرآهن برندهای گوناگون اختلاف کوچکی در وزن دارند که می‌تواند ناشی از تفاوت در فاصله دو بال تیرآهن، طول بال تیرآهن یا اندازه خود تیرآهن باشد. دقت کنید که هرچه وزن مخصوص تیرآهن بیش‌تر شود، استحکام و مقاومت سازه افزایش خواهد یافت.

قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان

پیش از خرید مقاطع فولادی باید به فاکتورهایی نظیر تعداد، سایز، نوع، کیفیت و برند محصول دقت کنید؛ زیرا تمام موارد ذکر شده در تعیین قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان تاثیر دارند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول می‌توان به میزان عرضه و تقاضای بازار، قیمت مواد اولیه و شیوه تهیه اشاره کرد. خرید این محصول از مراکز معتبر و به صورت عمده، قطعا قیمت محصول را کاهش می‌دهد. تیرآهن ۱۸ تولیدی کارخانه‌های معتبر که از کیفیت ساخت بالایی برخورداری هستند، نسبت به سایر برندهای بازار قیمت بالاتری دارند. همچنین با افزایش وزن تیرآهن و دیگر عوامل موثر بر مقاومت سازه، قیمت خرید این محصول افزایش می‌یابد.

قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان تحت عواملی مانند میزان تقاضای بازار مصرفی، قیمت ارز و دلار، قیمت ترکیبات پیش نیاز اولیه و دیگر عوامل جهانی سیر نزولی یا کاهشی دارد و برای خرید مطمئن و به‌صرفه این محصول بهتر است با شرایط بازار فلزات آشنایی کاملی داشته باشید.

خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان

این محصول ویژگی و ابعاد منحصربه فردی دارد و پیمانکاران ساختمانی با توجه به نیاز خود اقدام به خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان می‌کنند. این محصول را باید با توجه به نیازهای اجرایی و کاربرد مورد نظر تهیه کنید. اگر می‌خواهید خرید درستی انجام دهید، باید با مشخصات مکانیکی و شیمیایی این محصول آشنا باشید و تیرآهن مناسبی را جهت ساخت سازه یا کاربرد در صنعت خریداری کنید. خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان را می‌توانید به دو صورت آنلاین و حضوری انجام دهید. در خرید آنلاین، خریدی بدون واسطه را تجربه خواهید کرد. از دیگر مزایای خرید آنلاین می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه خرید اشاره کرد.

قیمت تیرآهن 18 اصفهان

سخن پایانی

قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد که با توجه به آن‌ها قیمت خرید این محصول تغییر خواهد کرد. عوامل مختلفی مانند کیفیت ترکیبات اولیه، برند محصول، وزن، میزان تقاضای بازار جهانی و… همگی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. همچنین جهت خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان باید به مشخصات مکانیکی و شیمیایی این محصول توجه کنید و با شناخت بازار آهن آلات بهترین محصول را جهت زمینه مصرفی خود تهیه کنید.

خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان را می‌توانید از مراکز آنلاین و معتبر انجام دهید. سایت آهن آلات ایران در بازار بسیار معتبر است. آهن آلات ایران سابقه درخشانی در زمینه فروش انواع قطعات فلزی دارد. با مراجعه به قسمت دسته‌بندی سایت آهن آلات ایران می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *