قیمت نبشی 3 در بازار آهن

قیمت نبشی 3 در بازار آهن تهران

نبشی یکی از پروفیل‌های کاربردی در صنایع مختلف بوده که در ابعاد و ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شود. کارخانه‌های تولیدی این سازه را در دو شکل L شکل و V شکل، طراحی می‌کنند. نبشی‌ها با توجه به ضخامت و طول بال، در صنایع مختلفی مانند ساخت‌ و ساز، راهسازی، برق و … کاربرد دارند. یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین نبشی استفاده شده در صنعت، نبشی 3 است. ضخامت این نبشی 3 میلی‌متر بوده و طول بال‌های آن 30×30 است.

قیمت نبشی

کاربرد نبشی

با توجه به کاربرد نبشی در صنایع مختلف، خرید نبشی 3 تهران و تقاضا برای این سازه، افزایش پیدا کرده است. برخی کاربردهای نبشی به صورت زیر است:

  • راهسازی
  • صنعت ساختمان‌سازی
  • ساخت سازه‌های فلزی
  • ساخت خرپاها
  • ستون‌ها
  • سازه‌های آسانسور
  • ساخت فونداسیون‌ها

خرید نبشی

خرید نبشی باید با توجه به انواع مختلف نبشی‌ها و کاربرد هر کدام در صنعت، انجام گیرد‌. نکات و موارد زیر در روز خرید نبشی 3 تهران باید مورد توجه قرار گیرد:

  • کیفیت نبشی

به دلیل وجود کارخانه‌های تولیدی متنوع، کیفیت‌های مختلفی از نبشی 3 در بازار موجود است. یکی از نکات مهم و قابل توجه در روز خرید نبشی 3 تهران، بررسی مشخصات ظاهری و کیفیت نبشی است. چرا که میزان کیفیت نبشی و سالم بودن آن، در طول عمر و ماندگاری آن موثر خواهد بود.

  • برندهای تولید کننده نبشی

برای اطمینان از کیفیت و مرغوبیت نبشی خریداری شده، ابتدا برندهای معروف و معتبر این محصول را بشناسید و در روز خرید فقط بر روی این برندها تمرکز کنید.

  • نحوه خرید نبشی 3 تهران

خریداران نبشی می‌توانند خرید نبشی 3 تهران را به صورت حضوری و اینترنتی انجام دهند. امروزه خرید اینترنتی به دلیل ویژگی‌هایی چون غیرحضوری بودن خرید، ارسال کالا به سراسر نقاط کشور، قیمت مناسب و صرفه جویی در زمان و هزینه، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

  • قیمت نبشی 3

اطلاع از قیمت نبشی 3 تهران، برای خریداران این سازه بسیار حائز اهمیت است. می‌توانید استعلام قیمت برندهای معتبر این محصول را از مراکز عرضه کننده آن بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت نبشی 3 تهران

یکی از دغدغه‌های پیش‌ رو برای صنعت‌گران، تهیه نبشی با کیفیت، بادوام همراه با قیمتی مناسب است. به طور کلی فاکتورهای مختلفی بر قیمت نبشی 3 تهران تاثیرگذارند از جمله:

  • قیمت آهن

قیمت نبشی 3 تهران با توجه به نرخ آهن تعیین می‌شود. به دلیل افزایش نرخ دلار، ارز و تورم، شاهد افزایش قیمت روزانه آهن هستیم. طبیعی است که قیمت نبشی 3 تهران نیز، روز به روز در حال افزایش باشد.

  • وارداتی بودن نبشی

نبشی‌های مورد استفاده در ایران از طریق کارخانه‌های تولید کننده در داخل کشور و واردات این محصول، تامین می‌شود. قیمت نبشی‌‌های تولید ملی، از نبشی‌های وارداتی مناسب‌تر است چرا که هزینه‌های حمل و نقل مربوط به واردات از آن کم شده است.

  • عرضه و تقاضا

میزان عرضه و تقاضا یکی از فاکتورهای مهم در قیمت نبشی 3 تهران است. هر چه تقاضا برای خرید نبشی 3 تهران افزایش یابد، عرضه کم شده و قیمت بالاتر می‌رود و بالعکس.

  • نوسانات ارزی

یکی از مواردی که بر قیمت محصولات از جمله نبشی تاثیرگذار بوده، نوسانات ارزی است. قیمت مواد اولیه و هزینه تولید نبشی با توجه به نوسانات ارزی متغیر بوده و قیمت نبشی ۳ تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

وزن نبشی 3 تهران

از مهم‌ترین مواردی که کیفیت، مرغوبیت و ارزش نبشی را مشخص می‌کند، وزن نبشی است. در صورتی که وزن نبشی 3 تهران از مقدار درج شده در جدول وزن نبشی پایین‌تر باشد، نبشی مورد نظر بی کیفیت بوده و دوام بالایی ندارد. نبشی‌ها در دو نوع بال مساوی و بال نامساوی تولید می‌شوند. وزن نبشی 3 تهران با استفاده از جدول اشتال نبشی، به صورت زیر تعیین می‌گردد:

طول نبشی بر حسب متر × وزن 1 متر نبشی با توجه به ابعاد درج شده در جدول اشتال =وزن نبشی

به طور کلی وزن هر متر نبشی 3، 36/1 بوده که وزن شاخه 6 متری آن، 16/8 و وزن شاخه 12 متری، 32/16 کیلوگرم است.

سخن پایانی

نبشی فولادی سازه‌های فلزی بسیار پرکاربرد در صنایعی هم‌چون ساخت و ساز، راهسازی و ساخت انواع سازه‌های فلزی است. نبشی فلزی در سایزها و ابعاد گوناگونی ساخته می‌شود. کوچک‌ترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نبشی، نبشی سایز 3 است. به دلیل اهمیت و کاربرد گسترده نبشی 3 در صنعت، مراکز زیادی به خرید و فروش این محصول مشغول هستند. قیمت نبشی 3 تهران به فاکتورهای مختلفی از جمله برند نبشی، کارخانه تولیدی، کیفیت ساخت، نرخ آهن و … بستگی دارد.

آهن آلات ایران، بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز عرضه کننده انواع سازه‌های فلزی است. برای خرید نبشی 3 تهران، می‌توانید از طریق سایت معتبر اهن آلات ایران اقدام کنید. محصولات این مجموعه، از کیفیت، اصالت کالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.‌ توجه کنید که تمام مراحل خرید نبشی 3 از آهن آلات ایران، از طریق سایت و به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *